ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

شرکت پیام رسان اندیشه

شرکت پیام رسان اندیشه مستقر در استان چهار محال و بختیاری دارای بیش از یک دهه فعــالیت در حوزه طـراحی و پیاده سازی نرم افزار های سازمانی می باشد. اخذ چندین گواهینامه و مجوز معتبر از مراکز ذیصلاح همچون دیوان محاسبات کل کشور، وزارت امور اقتصادی و دارائی و شورای عالی انفورماتیک از افتخارات این شرکت می باشد .
هم اکنون این شرکت جزء 20 شرکتی می باشد که در سطح کشور مجوز ارائه نرم افزارهای حوزه مالی (حسابداری و مدیریت اموال) را دارا می باشد. از آنــجائیکه در سال 1394 کلیه ادارات و دستگاه هایی که به هر طریق از اعتبارات دولتی استفاده می نمایند موظف به پیاده سازی سیستم حسابداری تعهدی شدند لذا شرکت پیام رسان اندیشه بر آن شد تا نرم افزار حسابداری با رویکرد تعهدی را عرضه نماید. به همین منظور شرکت پیام رسان اندیشه زیر گروه نرم افزاری با نام و نشان تجاری دامون را معرفی و مراحل طراحی و پیاده سازی این نرم افزار را آغاز نمود. در زیر توضیحات جامعی را در خصوص گروه نرم افزاری دامون و همچنین محصولات این تیم خواهیم داشت.

گروه نرم افزاری دامون

گروه نرم افزاری دامون زیر مجموعه شرکت پیام رسان اندیشه فعالیت رسمی خود را از سال 90 با ورود به حوزه طراحی و پیاده سازی نرم افزارهای جامع سازمانی آغاز نمود.
اولین محصول طراحی شده توسط این تیم، سامانه جامع مالی سازمانی می باشد. این سامانه شامل بخش هایی همچون مالی و حسابداری، منابع انسانی، اموال و دارایی، بودجه ریزی عملیاتی و صندوق اعتبارات می باشد.
سامانه جامع مالی سازمانی با نام تجاری دامون معرفی و در اختیار مشتری و کاربران عزیز قرار می گیرد.

سالها تجربه در طراحی سامانه های نرم افزاری سازمانی

از آنجایی که شرکت پیام رسان اندیشه همیشه در حال برنامه ریزی و مهیا نمودن بهترین امکانات و شرایط ممکن و همچنین ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مشتریان می باشد، پس از ابلاغ اجرای ماده 128 قانون محاسبات عمومی کشور توسط وزارت امور اقتصادی و دارایی در نظام حسابداری بخش عمومی که متشکل از مفاهیم، استانداردها، رویه ها و دستورالعمل های حسابداری می باشد لذا با در دستور کار قرار دادن این موضوع که باید سامانه جامع مالی دامون نیز همگام با پروتکل و دستورالعمل های وزارت امور اقتصاد و دارایی و دیوان محاسبات کشور باشد گام مهمی را در این خصوص آغاز نمود و با ایجاد به روزرسانی های متعدد و کارآمد نسخه جدیدی را تحت عنوان سامانه جامع مدیریت مالی بخش عمومی با رویکرد تعهدی ( که از این پس سامانه جامع مالی دامون نامیده می شود) عرضه نمود.
در حال حاضر سامانه جامع مالی سازمانی دامون که جزء اولین سامانه های مالی با رویکرد تعهدی نیز می باشد، یکی از کاملترین و بروزترین سامانه های نرم افزاری در کشور بوده که باعث جذب و جلب رضایتمندی هرچه بیشتر کاربران این سیستم شده است.
اموال و حسابداری
منابع انسانی
اموال و دارایی
صندوق اعتبارات